تمایز بین وکلای دادگستری توسط انجمن حقوق
نوشته شده توسط : لوکس

وكيل در مشهد

هنگ کنگ

هنگ کنگ تمایز بین وکلای دادگستری ، تنظیم شده توسط انجمن حقوق هنگ کنگ و وکلا ، تنظیم شده توسط کانون وکلای هنگ کنگ را حفظ کرده است. فردی که قصد دارد وکیل شود باید دارای مدرک حقوق حرفه ای باشد ، یا LL.B. یا JD یا معادل آن ، و دوره یک ساله کارشناسی ارشد حقوق (P.C.LL) را تکمیل کنید. آنها همچنین باید یک قرارداد وکالت کارآموز دو ساله را با یک شرکت حقوقی تکمیل کنند. همه وکلای هنگ کنگی در دادگاه عالی هنگ کنگ پذیرفته می شوند و بنابراین عنوان کامل "وکیل دادگاه عالی هنگ کنگ" را دارند.

وکلا از حقوق مخاطبان در دادگاه بدوی و در جلسات دادگاه در دادگاه عالی برخوردارند. برای جلسات دادگاه علنی در دادگاه عالی و دادگاه تجدیدنظر نهایی ، فقط وکلائی که به عنوان وکیل مدافع تأیید شده اند می توانند حضور داشته باشند.
ایرلند

وکلا در ایرلند توسط انجمن حقوق ایرلند نمایندگی و تنظیم می شوند. این قانون به طور رسمی توسط منشور رویال در 1852 تأسیس شد. اساس قانونگذاری برای نقش فعلی آن در قوانین وکالت 1954-2002 آمده است.

در ایرلند این امکان وجود دارد که بدون داشتن مدرک حقوق ، وکیل شوید. چند وکیل مدافع هیچ درجه ای ندارند. در عوض ، افراد در امتحانات حرفه ای که در سطح استاندارد قرار گرفته اند و برنامه کارآموزی شدید را انجام می دهند ، شرکت می کنند.

استقلال ایرلند در سال 1921 بیشتر با تداوم با سیستم حقوقی انگلیس مشخص شد تا با تغییر. حرفه وکالت بین وکلا (یا ایرلندی abhcóidí) و وکلای دادگستری (یا ایرلندی aturnaetha) تقسیم می شود. تفاوت بین نقش های آنها در طول سالها تا حدودی مبهم بود. به طور خاص ، بر اساس بند 17 قانون دادگاه های 1971 ، به وکلا در تمام دادگاه ها حق حضار داده شد ، اگرچه در عمل تعداد نسبتاً کمی از وکلای مدافع موکل خود در دادگاه های عالی عمل می کنند.





:: برچسب‌ها: وكيل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: